Jouw ervaring telt voor ons
9,2
Officiele dealer van topmerken

Bestellen en betalen

Kan ik ook een bestelling afhalen?

Ja, in de winkel in Naarden kunt u ook producten afhalen. Als u een product op onze website heeft gevonden, kunt u klikken op ‘Afhalen in Naarden’. U kunt zelf aangeven welke dag u het product wilt afhalen. U kunt in onze winkel afrekenen met PIN, creditcard of contanten. Zeven dagen per week staat er getraind personeel in onze winkel om u verder te helpen met uw vragen!

De openingstijden kunt u hier terug vinden.

Kan ik betalen na levering?

Ja, bij Televisiewinkel.nl is er een mogelijkheden om achteraf te betalen. Voor bestellingen tot € 900 (voor bij AfterPay bekende klanten) of € 500 (voor bij AfterPay onbekende klanten) kunt u kiezen om te betalen via acceptgiro Afterpay. U krijgt dan binnen enkele dagen na uw bestelling een acceptgiro thuis gestuurd.

U kunt bij ons niet op rekening bestellen.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, bij Televisiewinkel.nl kunt u niet in termijnen betalen.

Ik heb niet betaald, maar ik heb wel een bestelbevestiging ontvangen

Wanneer u op Televisiewinkel.nl in het winkelmandje van stap 2 naar stap 3 gaat, wordt er automatisch een bestelbevestiging gestuurd. Als u de betaling niet heeft afgerond, dan kunt u de bestelbevestiging als niet verzonden beschouwen. Alleen betaalde bestellingen, of volledig afgeronde Afterpay bestellingen, worden door ons in behandeling genomen.

Als ik een bestelling plaats, wanneer wordt deze dan afgeleverd?

Bij Televisiewinkel.nl ziet u bij het product staan wat de eerste bezorgmogelijkheid is. Voor meer informatie over de levertijden, zie 'Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?'. In de bestelbevestiging vindt u ook een lokaal telefoonnummer waarmee u contact op kunt nemen met ons.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik krijg ook een acceptgiro binnen van Afterpay.

Waarschijnlijk is uw annulering net gekruist met het verzenden van de acceptgiro. Voor de zekerheid kunt u altijd contact opnemen met ons.

Ik woon in België en heb een BTW nummer, kan ik een BTW vrije factuur krijgen?

Laat u uw bestelling naar het buitenland versturen en heeft u een geldig BTW nummer? Dan kunt u bij ons met terugwerkende kracht uw btw terugkrijgen. U bestelt uw product via de normale weg op de website. U betaalt dus in eerste instantie de BTW. U kunt na het ontvangen van uw bestelling uw ordernummer en geldig BTW nummer naar ons mailen. Wij zorgen dan dat u met terugwerkende kracht uw BTW teruggestort krijgt op de rekening of creditcard waarmee u betaald heeft. Dit krijgt u binnen vier weken na ontvangst van de goederen. Uiteraard krijgt u van ons per post dan ook een factuur zonder BTW opgestuurd. Het is bij ons niet mogelijk om op voorhand zonder BTW te bestellen.

Wanneer u een product wilt afhalen of wilt aanschaffen in de winkel, dan komt u alleen voor BTW teruggave in aanmerking wanneer u een stempel heeft van de douane. Deze stempels worden binnen de EU niet meer uitgegeven. Dat betekent dat u bij afhalen alleen BTW retour kunt krijgen wanneer u het product meeneemt buiten de EU. Indien dat het geval is, dan ontvangen we graag de originele factuur per post (met douane stempels) en uw rekeningnummer. Als Belgische klant kunt u bij ons dus geen BTW retour krijgen wanneer u een artikel afhaalt of afrekent in de winkel.

Hoe werkt het winkelmandje?

Wanneer u het product naar keuze heeft gevonden, klikt u op de button ‘+ in winkelwagen’ of ‘Afhalen in Naarden’.

Wanneer u klaar bent met shoppen klikt u rechts bij het winkelmandje op de button ‘Afrekenen’.

Stap 1:
Winkelwagen overzicht: wanneer u op afrekenen heeft geklikt komt u op een pagina met een overzicht van uw bestelling. Hier kunt u eventueel nog wijzigingen doorgeven en extra producten of accessoires toevoegen. Bent u er zeker van dat alle gegevens kloppen klik dan op ‘Ga verder naar stap 2’.

Stap 2:
U ziet nogmaals het winkelmandje met de producten die u wilt afrekenen. Daaronder ziet u de verschillende betaalmogelijkheden. U heeft de keuze uit:

• iDeal
• Afterpay (acceptgiro) (1 dag extra levertijd, kosten 4,95)
• Bankoverschrijving (2 dagen extra levertijd)
• Creditcard, Mastercard, Visa en Amex (2% extra kosten, 1 dag extra levertijd)
• Paypal (2% extra kosten, 1 dag extra levertijd)
Vul vervolgens uw persoonlijke gegevens in. Lees de algemene voorwaarden door en vink vervolgens de box ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’ aan. Klik daarna op ‘bestelling verzenden’ en dan heeft u uw bestelling geplaatst.

U gaat daarna, aan de hand van de betaalmogelijkheid, verder naar de betaalomgeving. Wanneer u bijvoorbeeld voor iDeal kiest, gaat u door naar de betaalomgeving van uw eigen bank. Voor AfterPay gaat u uiteraard niet door. Wanneer u betaald heeft of het totale proces heeft doorgelopen, krijgt u een email ter bevestiging van uw bestelling.

U krijgt zo snel mogelijk het product thuisbezorgd. Het bestelproces bij Televisiewinkel.nl bestaat uit slechts twee stappen. Bedenkt u zich na het invullen van deze twee stappen dat u de bestelling toch wilt annuleren? Stuur dan een email naar de klantenservice of bel met 0900-0114 en uw bestelling wordt direct geannuleerd.
Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt televisiewinkel.nl cookies – Meer informatie over cookies. Melding sluiten
loadingLoading...
To Top