Jouw ervaring telt voor ons
9,2
Officiele dealer van topmerken

Bezorgen

Heeft u op een werkdag voor 22:00 uur besteld, dan ontvangt u het bestelde product in de regel de volgende dag in huis. In enkele gevallen geldt de zekerheid 'Op werkdagen voor 18:00 besteld, volgende dag in huis'; deze uitzondering wordt vermeld in het winkelmandje. Bestelt u via België dan betreft de bezorgtijd 2 werkdagen. Er zijn daarnaast uitzonderingen met betrekking tot de betaalwijze. Bij betalen met iDeal of Bancontact Mister Cash ontvangt u het product gewoon de volgende dag. Bij Acceptgiro Afterpay zal de bezorgtijd 1 dag langer bedragen. Dit heeft te maken met de controletijd van Afterpay. Dit geldt ook voor creditcard en Paypal. Gebruik je 'bankoverschrijving' bij het bestellen dan wordt er pas geleverd nadat de betaling binnen is.

Met feestdagen gelden aangepaste openings- en levertijden.

Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hoe laat uw bestelling wordt afgeleverd verschilt per vervoerder. Met welke vervoerder uw pakket bij u wordt afgeleverd, staat in uw bestelbevestiging die u per mail direct na het doen van uw bestelling ontvangt.

PostNL Pakketservice
Wordt uw bestelling afgeleverd met PostNL Pakketservice? U krijgt de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. De volgende ochtend kunt u daar zien hoe laat uw bestelling ongeveer afgeleverd zal worden.

DHL Parcel
Wordt uw bestelling afgeleverd met DHL Parcel? DHL Parcel levert van dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00-15:00 uur.

Thijse Koeriers
Wordt uw bestelling afgeleverd met Thijse Koeriers dan wordt u gebeld op de dag van levering om een aflevertijd af te spreken.

Kan ik mijn oude product meegeven aan de bezorger?

PostNL Pakketservice
Op het moment dat u een bestelling ontvangt, kunt u uw oude elektrische apparaten direct mee teruggeven aan de pakketbezorger van PostNL. Inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt wanneer u daar uw bestelling afhaalt kan natuurlijk ook. U kunt dit doen door uw oude elektrische apparaten deugdelijk te verpakken in een doos en deze te adresseren aan:

PostNL Pakketten Recycling
Antwoordnummer 2008
2130RH Hoofddorp

Schrijf dit adres duidelijk en goed leesbaar op de bovenkant van de doos.

Houd er rekening mee dat de Post NL chauffeur of de PostNL Servicepunt medewerker enkel pakketten aan kan nemen met een maximum formaat van 175cmx78cmx58cm en een maximum gewicht van 30 kilo.

DHL Parcel
Wordt uw bestelling afgeleverd met DHL Parcel? Dan kunt u uw oude product meegeven aan de chauffeur. Mocht de chauffeur het om de een of andere reden niet mee kunnen nemen, dan kunt u het kosteloos aan ons retourneren. U kunt uw oude product aanbieden bij een PostNL punt bij u in de buurt. U dient het product stevig ingepakt aan te bieden. Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg en maximaal 175 x 78 x 58 cm zijn. U kunt dit opsturen naar:

Create2Fit BV
o.v.v. Oud product
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden

U kunt uw product ook inleveren bij uw dichtstbijzijnde Wecycle punt, via de locatiezoeker kunt u zien waar u het product kunt inleveren! Ook kunt u tijdens openingstijden het product bij ons inleveren, ga voor voor ons adres en openingstijden naar onze contactpagina.

Thijse koeriers
Wordt uw bestelling afgeleverd met Thijse Koeriers? Dan kunt u uw oude product meegeven aan de bezorgers. U kunt dit tijdens het bestellen op onze website aangeven in stap 1 van de Winkelmand. Het oude product dient volledig transportklaar te staan zodat de bezorgers deze gelijk kunnen meenemen.

U kunt uw product ook inleveren bij uw dichtstbijzijnde Wecycle punt, via de locatiezoeker kunt u zien waar u het product kunt inleveren! Ook kunt u tijdens openingstijden het product bij ons inleveren, ga voor voor ons adres en openingstijden naar onze contactpagina.

Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?

Het is voor ons niet mogelijk om met u een tijdstip van afleveren af te spreken. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden, krijgt u van ons een tijdindicatie. Meer informatie hierover kunt u vinden bij 'Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?'.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer u niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt er een briefje in uw brievenbus achter gelaten. Daar staat een website op vermeld, via die website kunt u dan zelf een nieuwe datum van afleveren afspreken.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat uw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas uw afleveradres niet meer aanpassen. Als u uw afleveradres wil aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen.

Heeft u bij uw bestelling gekozen voor de betaalwijze Acceptgiro AfterPay? Dan kunnen wij het afleveradres nooit voor u aanpassen.

Kan ik gebeld worden als de bezorger in de buurt is?

Helaas kan er niet aangegeven worden wanneer de bezorger in de buurt is, er is geen direct contact met de bezorger. Ook de bezorger heeft niet de mogelijkheid om met u te bellen als hij of zij in de buurt is. Het beste is om thuis te zijn op de aangegeven tijdsindicatie. Kijk voor meer informatie bij 'Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?'.

Ik heb niet mijn volledige bestelling gehad.

Wanneer u bijvoorbeeld een tv en een muurbeugel heeft besteld, dan kan het zijn dat de muurbeugel is verpakt in de doos van de televisie. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het zijn dat uw tweede pakket vertraagd is en de volgende dag nog wordt geleverd. Is dit niet het geval, neemt u dan contact op met Televisiewinkel.nl.

Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling al afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.

Het kan zijn dat de bezorger uw bestelling bij de buren heeft afgeleverd. Is er bij uw beide buren niks afgeleverd en ligt er ook geen briefje in uw brievenbus met meer informatie? Neemt u dan contact op met Televisiewinkel.nl of de klantenservice van de bezorger. (Zie 'Wat is het telefoonnummer van de bezorger?')

Volgens mijn Track & Trace code is de bestelling afgeleverd bij een afhaallocatie, maar welke?

Als er in uw Track & Trace code staat vermeld dat uw bestelling is afgeleverd bij een afhaallocatie, heeft u ook een briefje in uw brievenbus gekregen waar op staat op welk adres de afhaallocatie zich bevind. Mocht dit er niet bij staan, dan kunt u het beste contact opnemen met de vervoerder. Als u daar uw barcode doorgeeft, kunnen ze u exact vertellen op welk adres de afhaallocatie zit.

DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€ 1,- per gesprek)
PostNL Pakketservice: 0900 - 0990 (45ct per minuut)

Mijn Track & Trace code werkt niet.

De Track & Trace code van DHL Parcel of PostNL Pakketservice die u van ons krijgt, begint te werken zodra uw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat uw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag uw Track & Trace code toch niet werken, neemt u dan contact op met Televisiewinkel.nl

Wat is het telefoonnummer van de bezorger?

Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer, we hebben wel de telefoonnummers van de klantenservice van elke vervoerder.

PostNL Pakketservice: 0900-0990 (45ct per minuut)
DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€ 1,- per gesprek)
Thijse Koeriers: 030-6377703

Ik wil graag in België mijn bestelling ontvangen, kan dat?

Het is bij ons ook mogelijk om te bestellen als u woonachtig bent in België. Verzending duurt gemiddeld 2 werkdagen nadat uw betaling binnen is.

In Vlaanderen wordt uw bestelling afgeleverd door TNT België en in Wallonië door DPD. Wanneer u niet thuis bent, probeert de bezorger het de volgende dag nogmaals. Wanneer u beide keren niet thuis bent, komt uw bestelling bij ons retour.

Bij de grotere producten (vanaf 50 inch tv’s) wordt u één werkdag na uw betaling gebeld door de externe vervoerder. Die maken een bezorgafspraak met u. Levering kan in dit geval binnen twee tot vijf werkdagen plaatsvinden. De exacte verzendkosten naar België worden aangegeven in het winkelmandje nadat u het afleveradres heeft ingevuld.

Ik wil graag mijn bestelling in het buitenland ontvangen, kan dat?

Televisiewinkel.nl levert alleen in België en Nederland.
Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt televisiewinkel.nl cookies – Meer informatie over cookies. Melding sluiten
loadingLoading...
To Top