Bezorgen

Heb je op een werkdag voor 18:00 uur besteld, dan ontvang je het bestelde product in de regel de volgende dag in huis. Bestel je vanuit België dan betreft de bezorgtijd 2 werkdagen. Er zijn daarnaast uitzonderingen met betrekking tot de betaalwijze. Bij betalen met iDeal of Bancontact Mister Cash ontvang je het product gewoon de volgende dag. Bij Acceptgiro Afterpay zal de bezorgtijd 1 dag langer bedragen. Dit heeft te maken met de controletijd van Afterpay. Dit geldt ook voor creditcard en Paypal. Gebruik je 'bankoverschrijving' bij het bestellen dan wordt er pas geleverd nadat de betaling binnen is.

Met feestdagen gelden er aangepaste openings- en levertijden.

Hoe laat jouw bestelling wordt afgeleverd verschilt per vervoerder. Met welke vervoerder jouw pakket bij je wordt afgeleverd, staat in de bestelbevestiging die je per mail direct na het afronden van jouw bestelling ontvangt.

PostNL Pakketservice Wordt je bestelling afgeleverd met PostNL Pakketservice? Dan krijg je de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. De volgende ochtend kun je via deze code zien hoe laat jouw bestelling ongeveer afgeleverd zal worden.

DHL Parcel Wordt je bestelling afgeleverd met DHL Parcel? Dan krijg je de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. DHL Parcel levert van dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00-15:00 uur.
Dit verschilt per vervoerder. In je bestelbevestiging staat met welke vervoerder jouw bestelling wordt afgeleverd.

PostNL Pakketservice
Op het moment dat je een bestelling ontvangt, kun je jouw oude elektrische apparaten direct mee teruggeven aan de pakketbezorger van PostNL. Inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt wanneer je daar je bestelling afhaalt kan natuurlijk ook. Je kunt dit doen door je oude elektrische apparaten deugdelijk te verpakken in een doos en deze te verzenden naar:

PostNL Pakketten Recycling
Antwoordnummer 2008
2130RH Hoofddorp

Schrijf dit adres duidelijk en goed leesbaar op de bovenkant van de doos.

Houd er rekening mee dat de Post NL chauffeur of de PostNL Servicepunt medewerker enkel pakketten aan kan nemen met een maximum formaat van 175 x 78 x 58 cm en een maximum gewicht van 30 kilo.

DHL Parcel
Wordt je bestelling afgeleverd met DHL Parcel? Dan kun je jouw oude product meegeven aan de chauffeur. Mocht de chauffeur het om de een of andere reden niet mee kunnen nemen, dan kun je het kosteloos aan ons retourneren. Je kunt je oude product aanbieden bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Je dient het product stevig ingepakt aan te bieden. Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg en maximaal 175 x 78 x 58 cm zijn. Het pakket kan je verzenden naar:

Create2Fit BV
o.v.v. Oud product
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden

Je kunt jouw product ook inleveren bij je dichtstbijzijnde Wecycle punt, via de locatiezoeker kun je zien waar je het product kunt inleveren! Ook kun je tijdens openingstijden het product bij ons inleveren, ga voor voor ons adres en openingstijden naar onze contactpagina.

Nee, het is voor ons niet mogelijk om een tijdstip van afleveren af te spreken. Op het moment dat jouw bestelling wordt verzonden, krijg je van ons een track & tracé code. Meer informatie hierover kun je vinden bij 'Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?'.
Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt er een briefje in de brievenbus achter gelaten. Daar staat een website op vermeld, via die website kun je dan zelf een nieuwe datum van afleveren afspreken. Je kunt daar ook aangeven dat je de bestelling eventueel wil ophalen bij een afhaallocatie.
Je bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat jouw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas het afleveradres niet meer aanpassen. Als je jouw afleveradres wil aanpassen, raden wij je aan om snel contact met ons op te nemen.

Heb je bij je bestelling gekozen voor de betaalwijze Acceptgiro AfterPay? Dan kunnen wij het afleveradres nooit aanpassen.
Nee, helaas kan er niet aangegeven worden wanneer de bezorger in de buurt is, er is geen direct contact met de bezorger. Ook de bezorger heeft niet de mogelijkheid om met je te bellen als hij of zij in de buurt is. Het beste is om thuis te zijn op de aangegeven tijdsindicatie. Kijk voor meer informatie bij 'Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?'
Wanneer je bijvoorbeeld meerdere producten hebt besteld, dan kan het zijn dat de accessoires zijn verpakt in een andere de doos van het door jou bestelde product. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het zijn dat je tweede pakket vertraagd is en de volgende dag nog wordt geleverd. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Televisiewinkel.nl
Het kan zijn dat de bezorger je bestelling bij de buren heeft afgeleverd. Is er bij beide buren niks afgeleverd en ligt er ook geen briefje in de brievenbus met meer informatie? Neem dan contact op met Televisiewinkel.nl of de klantenservice van de bezorger. (Zie 'Wat is het telefoonnummer van de bezorger?')
Als er in de Track & Trace code staat vermeld dat jouw bestelling is afgeleverd bij een afhaallocatie, heb je ook een briefje in de brievenbus gekregen waar op staat op welk adres de afhaallocatie zich bevindt. Mocht dit er niet bij staan, dan kun je het beste contact opnemen met de vervoerder. Als je daar jouw barcode doorgeeft, kunnen ze je exact vertellen op welk adres de afhaallocatie zit.

DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€1,- per gesprek)
PostNL Pakketservice: 0900-0990 (45ct per minuut)
De Track & Trace code van DHL Parcel of PostNL Pakketservice die je van ons krijgt, begint te werken zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat jouw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag jouw Track & Trace code toch niet werken, neem dan contact op met Televisiewinkel.nl.
Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer, we hebben wel de telefoonnummers van de klantenservice van elke vervoerder.

DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€1,- per gesprek)
PostNL Pakketservice: 0900-0990 (45ct per minuut)
Het is bij ons ook mogelijk om te bestellen als je woonachtig bent in België. Verzending duurt gemiddeld 2 werkdagen nadat je betaling binnen is.

In Vlaanderen wordt je bestelling afgeleverd door TNT België en in Wallonië door DPD. Wanneer je niet thuis bent, probeert de bezorger het de volgende dag nogmaals. Wanneer je beide keren niet thuis bent, komt je bestelling bij ons retour.
Televisiewinkel.nl levert alleen in België en Nederland.
Back to top
  Loading...