U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Levertijd en bezorgtijden
Heb je op een werkdag besteld, dan ontvang je het bestelde product in de regel de volgende dag in huis. Bestel je vanuit België dan betreft de bezorgtijd 1 tot 2 werkdagen.
Er zijn daarnaast uitzonderingen met betrekking tot de betaalwijze. Bij betalen met iDeal, Bancontact Mister Cash of In3 (betaal in 3 termijnen, 0% rente) ontvang je het product gewoon de volgende dag. Bij betalen met creditcard zal de bezorgtijd 1 dag langer bedragen. Dit heeft te maken met de controletijd. Gebruik je 'bankoverschrijving' bij het bestellen dan wordt er pas geleverd nadat de betaling binnen is.
Bezorgadres kiezen
Je bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat jouw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas het afleveradres niet meer aanpassen. Als je jouw afleveradres wil aanpassen, raden wij je aan om snel contact met ons op te nemen.
Bezorgafspraak wijzigen
Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt er een briefje in je brievenbus achter gelaten. Daar staat een website op vermeld. Via die website kun je dan zelf een nieuwe datum van afleveren afspreken.
Zelf pakket ophalen
Het is mogelijk om zelf jouw producten op te halen in onze winkel in Naarden. Je kunt zowel via de website als telefonisch een product reserveren. Indien voorradig, ligt je reservering de volgende dag voor je klaar. De betaling geschiedt in dit geval in de winkel.
Pakket volgen
Hoe laat jouw bestelling wordt afgeleverd verschilt per vervoerder. Met welke vervoerder jouw pakket bij je wordt afgeleverd, staat in je bestelbevestiging die je per mail direct na het doen van jouw bestelling ontvangt.
PostNL Pakketservice
Wordt jouw bestelling afgeleverd met PostNL Pakketservice? Je krijgt de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. De volgende ochtend kun je daar zien hoe laat jouw bestelling ongeveer afgeleverd zal worden.
DHL Parcel
Word je bestelling afgeleverd met DHL Parcel? DHL Parcel levert van dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00-15:00 uur.
Mijn Track & Trace code werkt niet
De Track & Trace code van DHL Parcel of PostNL Pakketservice die je van ons krijgt, begint te werken zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat jouw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag jouw Track & Trace code toch niet werken, neem dan contact op met Televisiewinkel.nl
Wat is het telefoonnummer van de bezorger?
Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer, we hebben wel de telefoonnummers van de klantenservice van elke vervoerder.
Vragen over de bezorging van jouw pakket? Dan helpt de klantenservice van PostNL je graag verder.
DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€ 1,- per gesprek)
Thijse Koeriers: 030-6377703
PostNL Pakketservice
Wordt jouw bestelling afgeleverd met PostNL Pakketservice? Je krijgt de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. De volgende ochtend kun je daar zien hoe laat jouw bestelling ongeveer afgeleverd zal worden.
DHL Parcel
Word je bestelling afgeleverd met DHL Parcel? DHL Parcel levert van dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00-15:00 uur.
Mijn Track & Trace code werkt niet
De Track & Trace code van DHL Parcel of PostNL Pakketservice die je van ons krijgt, begint te werken zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat jouw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag jouw Track & Trace code toch niet werken, neem dan contact op met Televisiewinkel.nl
Wat is het telefoonnummer van de bezorger?
Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer, we hebben wel de telefoonnummers van de klantenservice van elke vervoerder.
Vragen over de bezorging van jouw pakket? Dan helpt de klantenservice van PostNL je graag verder.
DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€ 1,- per gesprek)
Thijse Koeriers: 030-6377703
Pakket niet bezorgd/compleet
Ik heb niet mijn volledige bestelling gehad.
Wanneer je bijvoorbeeld een TV en een muurbeugel hebt besteld, dan kan het zijn dat de muurbeugel is verpakt in de doos van de televisie. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het zijn dat je tweede pakket vertraagd is en de volgende dag nog wordt geleverd. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Televisiewinkel.nl.
Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling al afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Het kan zijn dat de bezorger je bestelling bij de buren heeft afgeleverd. Is er bij beide buren niks afgeleverd en ligt er ook geen briefje in je brievenbus met meer informatie? Neem dan contact op met Televisiewinkel.nl of de klantenservice van de bezorger. (Zie 'Wat is het telefoonnummer van de bezorger?')
Volgens mijn Track & Trace code is de bestelling afgeleverd bij een afhaallocatie, maar welke?
Als er in jouw Track & Trace code staat vermeld dat je bestelling is afgeleverd bij een afhaallocatie, dan heb je ook een briefje in de brievenbus gekregen waar op staat op welk adres de afhaallocatie zich bevind. Mocht dit er niet bij staan, dan kun je het beste contact opnemen met de vervoerder. Als je daar jouw barcode doorgeeft, kunnen ze je exact vertellen op welk adres de afhaallocatie zit.
Wanneer je bijvoorbeeld een TV en een muurbeugel hebt besteld, dan kan het zijn dat de muurbeugel is verpakt in de doos van de televisie. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het zijn dat je tweede pakket vertraagd is en de volgende dag nog wordt geleverd. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Televisiewinkel.nl.
Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling al afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Het kan zijn dat de bezorger je bestelling bij de buren heeft afgeleverd. Is er bij beide buren niks afgeleverd en ligt er ook geen briefje in je brievenbus met meer informatie? Neem dan contact op met Televisiewinkel.nl of de klantenservice van de bezorger. (Zie 'Wat is het telefoonnummer van de bezorger?')
Volgens mijn Track & Trace code is de bestelling afgeleverd bij een afhaallocatie, maar welke?
Als er in jouw Track & Trace code staat vermeld dat je bestelling is afgeleverd bij een afhaallocatie, dan heb je ook een briefje in de brievenbus gekregen waar op staat op welk adres de afhaallocatie zich bevind. Mocht dit er niet bij staan, dan kun je het beste contact opnemen met de vervoerder. Als je daar jouw barcode doorgeeft, kunnen ze je exact vertellen op welk adres de afhaallocatie zit.