Televisiewinkel gaat verder als PlatteTV!
Ga naar PlatteTV.nl >
Zo werkt retourneren
Wanneer je online iets besteld hebt op Televisiewinkell.nl, heb je iets op afstand gekocht. Je hebt hierdoor recht op een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Binnen deze 14 dagen kun je je bij ons melden om het te retourneren. Je mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn. Retourneren kan via onderstaand adres of door een ophaalafspraak te maken. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Het onbeschadigde en ongebruikte product dien je, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking samen met de retourbon naar Televisiewinkel.nl terug te sturen. Indien je de producten zelf wenst te retourneren, dien je dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst of na aanmelding te doen. Indien je te ver bent gegaan bij de beoordeling of het product wenst te behouden, mogen wij de daardoor ontstane waardevermindering verrekenen met het terug te storten bedrag.

Klik hier voor de online retourbon

New Retail Company B.V.
Afd. Retouren
Bronsstraat 10
1411 AV Naarden

Wilt je liever een ophaalafspraak maken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen gelijk met jou een dag afspreken om het product te laten afhalen op een door jou aan te geven adres. De kosten hiervan zijn voor jouw rekening. Je kunt ook het Europees modelformulier gebruiken om ons te laten weten dat je van de aankoop afziet, dit formulier kun je hier downloaden.

Retour volgen
Zodra jouw pakket bij ons binnenkomt, sturen wij jouw hiervan een bevestiging.
Het kan zijn dat de track & trace informatie zegt dat het pakket al binnen is gekomen, maar je van ons nog geen bevestiging hebt gehad. Mocht je binnen 48 uur nog geen bevestiging van ons hebben gehad, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Van het verdere verloop van jouw retour houden wij je op de hoogte via e-mail.
Defect of beschadigd artikel
Ik heb mijn product net aangeschaft, en het werkt niet goed.
Wanneer jouw product gelijk na aankoop defect blijkt te zijn, dan kun je deze direct bij ons omruilen voor een nieuw product. Dit kan alleen in de eerste zeven dagen na aankoop. Daarnaast moet het product origineel verpakt zijn inclusief alle accessoires. Het product wordt gecontroleerd door ons. Zodra wij het defect ook constateren krijg je van ons gelijk een nieuw product. Raakt jouw product defect na zeven dagen? Het beste wat je dan kan doen is eerst naar de garantievoorwaarden van de fabrikant te kijken op onze website. Veel fabrikanten hebben een aan-huis service en kunnen het defect dan bij jou thuis voor je repareren. Je kunt hiervoor zelf een afspraak maken met het vermelde telefoonnummer dat bij de fabrikant onder de garantievoorwaarden vermeld staat.

Ik heb een beschadigd product ontvangen.
Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dien je zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken je dit binnen 24 uur te doen) aan ons te melden via mail, telefoon of in onze winkel.
Garantie
Je hebt fabrieksgarantie op alle producten, de duur van deze garantie is echter afhankelijk van het product. De aangeboden fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten. Controleer bij ontvangst van jouw bestelling of je het juiste product hebt ontvangen en deze onbeschadigd is. Constateer je een beschadiging of heb je een verkeerd product ontvangen, dan verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via mail of telefoon.

Volgens de wettelijke garantie heb je recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Je moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat je van een product kunt verwachten hangt af van de volgende dingen:
- wat de verkoper heeft gezegd
- wat er in de reclame is gezegd
- het merk
- de prijs
- of het product nieuw of tweedehands is.

Hoe lang een product mee moet gaan, hangt natuurlijk af van het soort product. Daarom is het verstandig om van tevoren aan de verkoper te vragen hoe lang het product mee moet gaan. Deze vraag kun je ook aan de fabrikant van het product vragen.

Een product voldoet niet aan de verwachting, en is dus ondeugdelijk als het product niet goed is. Maar niet alle problemen maken een product ondeugdelijk. Als een product verkeerd gebruikt is, niet goed onderhouden is of beschadigd is en daardoor kapot is gegaan, dan zijn de kosten voor reparatie of voor een nieuw product voor de klant zelf.

Mocht je een product ontvangen dat bij ontvangst defect blijkt te zijn, dan kun je het product binnen 7 dagen aan ons retourneren. Informeer ons altijd tijdig via mail of telefoon over de retourzending.

Beschadigd of verkeerd product

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dien je zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken je dit binnen 48 uur te doen) aan ons te melden via mail of telefoon. Wanneer je een verkeerd of door transport beschadigd product hebt ontvangen, moet dat zo snel mogelijk door jou retour worden gestuurd.

Procedure bij klacht na 7 dagen


Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode nadat eerdergenoemde 7 dagen verstreken zijn, dan geldt de normale garantie procedure. Wat moet je doen? Er zijn twee mogelijkheden:

1. Neem contact op met de fabrikant/ importeur
Meld het probleem bij de fabrikant/ importeur (zie hieronder de contactgegevens). Zij kunnen het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan hebben de meeste fabrikanten een aan-huis service voor garantie. Het merk zal met jou een service afspraak maken en thuis langskomen.

2. Neem contact op met Televisiewinkel.nl
Je kunt natuurlijk ook altijd langskomen in Naarden met het product. Wij bekijken samen met jou de storing. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 2 - 3 weken. Je kunt het product weer afhalen in onze winkel zodra het gerepareerd is. Wij stellen je op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.


Garantie logo Klik voor meer informatie over de garantie op het merk van jouw product.















































Service center: 0900 - 355 53 33 (€ 0,25 p.m.) 
Garantietermijn: 2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door AKAI verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- Via de detaillist waar je het product hebt gekocht
- Direct bij de eigen technische dienst van AKAI.

Als je het defecte apparaat naar de technische dienst van AKAI stuurt, dan dien je de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico. Het adres is:

Electronic Technical Center
Kolenbranderstraat 28
Industrieterrein Donkersloot-Noord
2984 AT Ridderkerk

Openingstijden van het service center zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.



Service center
Garantietermijn

:
:

020-5630878 (CE Repair)
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Harman/Kardon verzorgd, via het bedrijf CE-Repair. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- Via de detaillist waar je het product hebt gekocht
- Bij CE-Repair in Mijdrecht

Als je het defecte apparaat bij CE-Repair brengt of opstuurt, dan dien je de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico.

CE-Repair Mijdrecht
www.cerepair-mijdrecht.nl
Telefoonnummer: 0900 - 765 33 37



Service center
Garantietermijn

:
:

085 - 500 04 01 of zie MyHumax.nl voor handige tips
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Humax verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Voordat je jouw Humax ter reparatie aanbied, raden we je aan om de supportpagina te bekijken. Veel problemen kun je hiermee zelf oplossen. Mocht je het defect toch niet zelf kunnen oplossen, dan kan een defect product op de volgende wijze worden aangeboden:
- Via de detaillist waar je het product heeft gekocht
- Bij Quantis Electronics

Als je het defecte apparaat naar Quantis Electronics opstuurt, dan dien je de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico. Het adres is:

Quantis Electronics B.V.
t.a.v. Service-afdeling
Vaalserbergweg 317
5628 CH EINDHOVEN



Service center
Garantietermijn

:
:

hch@harman.com of 0900 - 765 33 37 (CE Repair)
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door JBL verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- Via de detaillist waar je het product hebt gekocht
- Bij CE-Repair in Mijdrecht

Als je het defecte apparaat bij CE-Repair brengt of opstuurt, dan dien je de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico.

CE-Repair Mijdrecht
www.cerepair-mijdrecht.nl
Telefoonnummer: 0900 - 765 33 37



Service center
Garantietermijn

:
:

0900 - 0576 (€ 0,10 p.m.)
2 jaar

De service- en garantieafhandeling van de KPN Digitenne producten wordt volledig door KPN verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Een defect KPN product kan alleen bij KPN zelf worden aangeboden en NIET via onze winkel. Je dient hiervoor telefonisch contact op te nemen via met KPN via 0900 - 0576. Daar wordt met jou naar een passende oplossing gekeken.




Service center
Garantietermijn

:
:

0900 - 543 54 54 (€ 0,10 p.m.) of voor België 015 - 200 255
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door LG verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Bij een defect of storing aan uw LG product dien je contact op te nemen met het telefoonnummer van de klantenservice van LG. Veel problemen zijn vaak door jou zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of ujou apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.

LG Electronics Benelux levert de volgende garantiebepalingen:


Plasmascherm Aan huis service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van LG.
LCD Televisie van 36 inch of groter Aan huis service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van LG.
LCD Televisie kleiner dan 36 inch Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.
Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.



Service center
Garantietermijn

:
:

Logitech support afdeling
2 jaar

Vaak lijkt een product defect te zijn terwijl er eigenlijk niets aan mankeert. In dergelijke gevallen heeft wat speurwerk meer zin dan een omruilgarantie, wat alleen voor duidelijke defecten nodig is.

Dit gedeelte bevat naast de garantiebepalingen belangrijke informatie over richtlijnen voor het gebruik van jouw Logitech-product.

Systeemvereisten en -verbindingen
Zorg ervoor dat jouw hardware en software aan de systeemvereisten voldoen, het apparaat op de juiste manier aangesloten is, en jouw computer het verbindingstype van ons product ondersteunt. Sluit dit apparaat nooit op een stopcontact aan via een adapter van derden. Deze adapters kunnen jouw pc en randapparatuur beschadigen. Als je pc niet de vereiste connector heeft, is het raadzaam jouw leverancier te vragen het apparaat voor je om te ruilen.

Op een ander systeem testen
Test het apparaat op een andere compatibele computer om de mogelijkheid van een fout op jouw computer uit te sluiten. Als het daar werkt, is het onwaarschijnlijk dat het probleem bij het Logitech-apparaat ligt.

Ook als het apparaat niet op de andere pc werkt, hoeft dit echter nog niet te betekenen dat het defect is. Op de website van Logitech vind je meer informatie en tips, aan de hand waarvan je mogelijke oorzaken van problemen kunt elimineren. Je kunt ook de klantendienst van Logitech bellen. Deze telefoonnummers staan op www.logitech.com.

Garantie-omruil
Als je alle opties en tests geprobeerd hebt en het probleem nog steeds niet kunt oplossen of verhelpen, neem dan contact op met je plaatselijke leverancier voor een garantie-omruil, mits deze nog geldig is. Wettelijke leveranciersgaranties (bij het aankooppunt) zijn in Europa minimaal 2 jaar geldig (12 maanden in Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk). Internetwinkels, e-commerce- en online-winkels hebben dezelfde voorwaarden als alle andere aankooppunten.

Stuur het product niet naar Logitech terug, tenzij zij je daarom gevraagd hebben; ongevraagde retourzendingen worden niet verwerkt. Leveranciers en distributeurs dienen onmiddellijk contact op te nemen met hun zakelijke partner, niet met de klantendienst.

Als er een gegronde reden is waarom de garantieclaim niet door de leverancier verwerkt kan worden of buiten de minimale (leveranciers)garantieperiode valt, neem dan contact op met de klantendienst van Logitech. De medewerkers adviseren je graag welke stappen je moet ondernemen. Kijk www.logitech.com voor de telefoonnummers.

Het supportteam van Logitech heeft de volgende informatie nodig om jouw situatie te kunnen beoordelen:

- Modelnummer van het product (M/N) - te vinden op het productlabel
- Serienummer (S/N) - te vinden op het productlabel
- Aankoopdatum
- Aankooppunt (dealer, plaats)
- Waarom het aankooppunt (dealer) niet wilde ruilen (wij wijzen je erop dat wij alleen in uitzonderingsgevallen ruilen)
- Probleem/foutbericht
- Wat je al gedaan hebt om het probleem op te lossen
- Jouw volledige adres inclusief een telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent



Service center
Garantietermijn

:
:

073 - 640 28 03 of www.cerepair.nl
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Panasonic verzorgd, via het bedrijf  CE repair. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Bij een defect of storing aan uw Panasonic product dien je contact op te nemen met het telefoonnummer van de klantenservice van Panasonic. Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of uw apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is.

Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.

TV van 32 inch en groter Aan huis service, je kunt een afspraak maken met het Service Center van Panasonic.
TV kleiner dan 32 inch Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.
Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.


New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden



Service center
Garantietermijn

:
:

0900 - 202 08 71 (€ 0,10 p.m.) of ga naar de Philips Support Site
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Philips verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Bij een defect of storing aan jouw Philips product kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van Philips via deze portal. Veel problemen zijn vaak door jou zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of jouw apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.

TV vanaf 44 inch en groter Aan huis service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van Philips via deze portal.  Jouw televisie wordt binnen 48 uur aan huis gerepareerd. Wanneer reparatie aan huis niet mogelijk is, wordt het toestel meegenomen naar de werkplaats en ontvang je een leentoestel.
TV kleiner dan 44 inch Pick up & Return service. Aanmelding door de consument bij de portal van Philips, haalt Philips de defecte TV bij jou thuis op en wordt deze na reparatie bij je teruggebracht. Om de consument zo snel en zo correct mogelijk te helpen zal er indien mogelijk direct een afspraak gemaakt worden, waarna de home Pick-up de volgende dag plaats zal vinden (of een andere gewenste datum). 

De reparatie zal in normale omstandigheden gebeuren, binnen een termijn van ongeveer 7 werkdagen. 

Het is ook mogelijk om jouw product door ons in Naarden te laten afhandelen. Via dit formulier kun je jouw product ter reparatie aanmelden. Je kunt het product - stevig verpakt - inleveren bij een DHL servicepunt of laten ophalen bij jou thuis. Beide opties zijn kosteloos.
Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

New Retail Company B.V.
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden


Het service center van Philips is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.



Service center
Garantietermijn

:
:

0900 - 746 63 37 (€ 0,10 p.m.) of voor België 070 - 700 502
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Pioneer verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Bij een defect of storing aan jouw Pioneer product dien je contact op te nemen met het telefoonnummer van de klantenservice van Pioneer. Veel problemen zijn vaak door jou zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of uw apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.


LCD / Plasma Aan huis service, je kunt de aanvraag hiervoor aangeven bij Televisiewinkel.nl. Wij geven jouw aanvraag door aan Pioneer. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak te maken.
Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden




Service center
Garantietermijn

:
:

026 - 323 31 62
2 jaar (Let op: op aankopen voor 1 januari 2012 geldt een garantietermijn van 1 jaar)

Salora besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat jouw toestel een defect heeft, raadpleeg dan eerst de veel gestelde vragen pagina van Salora, om te zien of het probleem zo verholpen kan worden. Indien dit het probleem niet heeft verholpen en reparatie nodig is, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.

Salora levert de volgende garantiebepalingen:

Televisies tot 37 inch en tablets, audio, dvd-spelers Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken, bij voorkeur in de originele verpakking. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie. Opsturen kan naar:

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden
Televisies van 37 inch en groter Aan huis service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van Salora, of online een monteur aanvragen via het reparatiecentrum Selectro.

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden




Service center
Garantietermijn

:
:

088-9090100 (€ 0,10 p.m.) of voor België +32 (0)2 201 24 18
2 jaar

Samsung online service vragen

Samsung hecht grote waarde aan goede dienstverlening, ook na jouw aankoop. Daarom staat de Samsung Service- en Informatielijn elke werkdag van 9.00 uur tot 18.00 uur klaar om al jouw vragen over Samsung producten te beantwoorden.

Samsung heeft iets nieuws: een online portal met vele service vragen! Via bovenstaande link vind je veel informatie over jouw product. Via 3 stappen selecteer je het product en krijg je een hele lijst met FAQ’s, instructiefilmpjes, handleidingen etcetera.

Samsung heeft een aan huis service die van toepassing is plasma, LCD en LED televisies groter dan 37 inch.


LED, LCD en Plasma TV's van 37 inch en groter 2 jaar garantie met aan huis service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van Samsung wanneer je een technisch probleem hebt.
Syncmaster Monitoren Sinds 1 april 2010 is de garantie 2 jaar (voorheen was het 3 jaar garantie) met Pick up & Return Service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van Samsung wanneer je een technisch probleem hebt. Kies in het telefonische keuze menu voor optie 4 (Notebooks en Monitoren).
LED, LCD en Plasma TV'S kleiner dan 37 inch 2 jaar garantie. Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen wanneer je een technisch probleem hebt. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.
Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets 2 jaar garantie (aankopen voor 01-10-2009: 1 jaar garantie). Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen wanneer je een technisch probleem hebt. Wanneer je het apparaat naar ons wilt toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden


Hoe gaat Samsung te werk?

Je reparatieaanvraag kan via telefoonnummer 0900 - 726 78 64 MET vermelding van de volledige modelcode en serienummer aangemeld worden.


Een professionele technicus komt op afspraak bij jou aan huis om het probleem op te lossen. Deze service is alleen geldig en gratis binnen de garantieperiode. Indien het vermeende defect het gevolg is van een gebruikersfout, kunnen kosten in rekening worden gebracht.


Buiten de garantieperiode kan eveneens aanspraak worden gemaakt op reparatie aan huis. Voorafgaand aan het bezoek worden dan de voorrij- en onderzoekskosten aan jou kenbaar gemaakt. Na onderzoek op locatie volgt een definitieve prijsopgave.


Een huisbezoek kan worden ingepland als er in overleg met de aanvrager is beoordeeld dat de storing het gevolg is van een technisch defect.


Cosmetische schade ontstaan tijdens levering van het product door de leverancier valt niet onder deze serviceverlening.


Bij muurbevestiging van een televisie dient het toestel voorafgaand aan het bezoek van de technicus gedemonteerd te zijn. Het wederom monteren van de televisie aan de wand is voor verantwoordelijkheid van de consument. Tijdens het bezoek van de technicus moet iemand aanwezig zijn om eventueel te assisteren bij het optillen van TV schermen van 40 inch en groter.


De Waddeneilanden zijn vanwege logistieke beperkingen uitgesloten van deze dienstverlening.





Service center
Garantietermijn

:
:

0900 - 742 77 23 (€ 0,10 p.m.)
2 jaar + 1 jaar na registratie

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Sharp verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Bij een defect of storing aan jouw Sharp product dien je contact op te nemen met het telefoonnummer van de klantenservice van Sharp. Veel problemen zijn vaak door jou zelf al te verhelpen (bijvoorbeeld door instellingen te wijzigen of jouw apparaat anders aan te sluiten), zonder dat er reparatie nodig is. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.

De garantietermijn is 2 jaar, deze kan met 1 jaar verlengd worden na registratie.


Sharp levert de volgende garantiebepalingen:

Televisies tot 26 inch Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.
Televisies van 26 inch t/m 32inch Ophaal en bezorg service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van Sharp.
Televisies van 37 inch en groter Aan huis service, je kunt een afspraak maken met de klantenservice van Sharp.



Service center
Garantietermijn

:
:

0800 - 023 43 61 of Sonos.com/support
1 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door SONOS verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- Via de detaillist waar je het product hebt gekocht
- Via SONOS Support, je dient eerst contact op te nemen met SONOS via 0800 - 023 43 61


Als je het defecte apparaat bij SONOS aanmeld, dan dien je de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico.




Service center
Garantietermijn

:
:

020 - 658 18 88
1 of 2 jaar

Je kunt online jouw reparatie aanvragen via de Sony Support Site. Dit geldt voor reparaties die zowel binnen als buiten de garantietermijn vallen. Als jouw apparaat niet in bovenstaande categorie valt, kunt je contact opnemen met het Consumenten Informatie Center van Sony via 020 - 658 18 88 of je kunt bellen met de klantenservice van Televisiewinkel.nl.

Let er op dat je bij het registreren van jouw reparatie het model- en serienummer en de aankoopbon van het toestel nodig hebt.
Na de registratie zal één van onze service centers contact met je opnemen, waarna de reparatie snel en professioneel (indien mogelijk volledig) bij jou thuis uitgevoerd zal worden. Schermen van 44" en groter hebben een aan huis service. Dit is van toepassing op schermen gekocht na 1 april 2010. Heb je een 32" scherm gekocht voor 1 april 2010 dan heb je daar ook nog aan huis garantie op. Indien jouw product niet geregistreerd kan worden, raden wij je aan om contact op te nemen met het Consumenten Informatie Center van Sony via 020 - 658 18 88.

Home-Cinema Sets, Blu-Ray spelers, DVD-spelers of TV's kleiner dan 27 inch

Wanneer je een TV heeft die kleiner is dan 27", een 32" TV gekocht hebt na 1 april 2010 of een Blu-Ray/DVD speler heeft met een defect, dan kun je jouw product bij ons in Naarden langs brengen. Wanneer je het apparaat naar ons wilt toesturen, dan dien je een kopie van de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.


New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden


Sony Extra Garantie voor consumentenproducten, 5 jaar Garantieplan

Hoewel Sony producten levert met een hoge kwaliteit, valt een storing nooit geheel uit te sluiten. Met de aanschaf van een Sony Extra Garantie Certificaat verzeker je jezelf van een zorgeloos gebruik van jouw Sony apparaat, zonder onverwachte kosten, voor een periode van 5 jaar. Deze extra zekerheid word je aangeboden door de onvoorwaardelijke ondersteuning van ons en Sony Nederland. Het is immers een gezamenlijk belang dat je langdurig plezier hebt van het Sony product.




Service center
Garantietermijn

:
:

026 - 323 31 62 (Selectro Service Group)
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Toshiba verzorgd, via het bedrijf Selectro. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Bij een defect of storing aan uw Toshiba product dien je contact op te nemen met het telefoonnummer van Selectro. Veel problemen zijn vaak door jou zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of jouw apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kun je in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor jou van toepassing is.

Toshiba levert de volgende garantiebepalingen:

LCD Televisie vanaf 32 inch (enkele modellen uitgezonderd) Aan huis service, je kunt een afspraak maken met Selectro.De aan-huis service is van toepassing t/m de 800 serie en van de 900 serie alleen op de SL970, SL980, UL975, UL985, XL975, YL985. Andere types van de 900 serie is geen kosteloze aan-huis service.
TV / DVD combi's Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.
DVD Spelers Je kunt jouw product bij ons in Naarden langs brengen of opsturen. Wanneer je het apparaat naar ons wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. Je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden




Garantietermijn

:
Afhankelijk van het product

Vogel’s staat achter alle producten die het bedrijf maakt. Ze bieden al onze klanten graag garantie voor al hun producten.

10 jaar garantie
Vogel’s biedt standaard 10 jaar garantie op alle producten uit de Evolution 6000-serie (2 jaar garantie op elektronische onderdelen).

5 jaar garantie
Vogel’s biedt standaard 5 jaar garantie op alle basiscomponenten van de Original- en Evolution-producten (2 jaar garantie op elektronische onderdelen).

2 jaar garantie
Vogel’s biedt standaard 2 jaar garantie op alle elektronische onderdelen.

Mochten er problemen ontstaan met jouw Vogel's muurbeugel, dan kun je het beste contact opnemen met Televisiewinkel. Wij zullen dan samen met Vogel's voor jou opzoek gaan naar de beste oplossing!




Service center
Garantietermijn

:

0900 - 1884 (€ 0,10 p.m.) of online via Ziggo Klantenservice
2 jaar

Mijn Ziggo CI+ CAM Module werkt niet

Controleer eerst of jouw TV geschikt is voor gebruik van de Ziggo CI+ CAM Module, via deze link kun je zien of jouw televisie geschikt is.

Controleer uw software
Het is altijd verstandig om de laatste software op je TV te plaatsen. De fabrikanten verbeteren regelmatig de software van je TV om de functionaliteit te verbeteren, wat ook het gebruik van de CI+ Module ten goede kan komen. Op de website van de fabrikant van je TV kunt u de laatste software/firmware versie downloaden. Heb je een internetaansluiting op je TV? Dan kun je ook vaak via jouw TV de laatste versie downloaden en installeren op je TV.

Hoe moet ik de module installeren?
Het installeren van de CI+ module is niet moeilijk. Wél moet je de module bij aanvang van de installatie NOG NIET in de televisie steken. N.B. Ook bij CI+ heb je voor ontvangst van het televisiesignaal een coaxkabel nodig.

Activeer eerst bij de instellingen van je TV digitale ontvangst (hiervoor moet je ook een frequentie en Netwerk ID invoeren). Kun je het menu niet vinden waar je digitale tv activeert, dan kun je ook jouw TV herstellen naar fabrieksinstellingen. Hierna zal altijd gevraagd worden of je digitaal (DVB-C) of analoog wilt ontvangen.

Laat de TV vervolgens naar digitale kanalen zoeken. Als de TV hiermee klaar is, steek je de Ziggo smartcard in de module en plaats je de module in de televisie. Nu ben je klaar om digitaal televisie te kijken.

Ik heb alle stappen gevolgd, maar ik ontvang nog geen digitale zenders
We raden je aan contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo via 0900 - 1884 (€ 0,10 p.m.) of online via Ziggo Klantenservice. Vaak kunnen ze je op afstand nog van enkele tips voorzien of eventueel een afspraak maken zodat een monteur bij je langs komt.

E-meldingen

Heb je Digitale Televisie van Ziggo en zie je een storingsmelding in beeld? Via deze link kun je zien wat de storingsmelding betekent en wat je er aan kan doen.

DTV Smartcard activeren

Heb je een nieuwe smartcard? Dan moet deze eerst geactiveerd worden. Je kunt de smartcard activeren via deze link.



Service center
Garantietermijn

:
:

078-6543060 of ga naar de website.
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt bij TV's tot 37 inch door Televisiewinkel.nl verzorgd. Op televisies van 37 inch en groter zit een huis-aan-huis service, hiervoor kun je contact opnemen met CE-Repair.

CE-Repair Dordrecht
Daltonstraat 25
3316 GD Dordrecht

Tel: 078 654 3060
Fax:078 654 3062
www.cerepair.nl

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden



Service center
Garantietermijn

:
:

073-6231127 (Comserve Network, bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur)
2 jaar

Thomson besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat jouw toestel een defect heeft, dan raden wij je aan om contact op te nemen met het service center van Thomson (het bedrijf Comserve) via 073-6231127 om te kijken of het probleem telefonisch op te lossen is. Heeft jouw toestel een defect, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden bij Televisiewinkel.nl, of je neemt direct contact op met het service centrum van Thomson om jouw toestel ter reparatie aan te bieden.

Wanneer je het apparaat naar Televisiewinkel wil toesturen, dan dien je de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. je dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. Je moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden



Service center
Garantietermijn

:
:

0345-638888
2 jaar

Via deze link of telefonisch kun je een reparatie aanvragen voor jouw Shure product. Je kunt er ook voor kiezen het product op te sturen via ons antwoordnummer of om hem in te leveren bij onze winkel in Naarden.

New Retail Company B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden

Zichttermijn
Wanneer je een online aankoop doet, dan heb je niet de mogelijkheid om het product eens goed te bekijken, zoals je dat normaal gesproken wel in de winkel zou doen. Daarom heb je bij online aankopen op Televisiewinkel.nl een zichttermijn van 14 dagen. Vanzelfsprekend zitten hier een aantal voorwaarden aan verbonden, maar welke?

Ik heb online een product besteld, maar ik twijfel nog, mag ik het wel uitpakken?
Wanneer je online een product hebt besteld mag je deze uitpakken en uittesten voor zover dat nodig is. Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld een televisie hebt gekocht, deze mag controleren op de juiste kleur, de juiste voet etcetera. Je mag zelfs jouw apparatuur er op aansluiten om de specificaties te controleren. Je mag het product echter NIET in gebruik nemen.

Back to top
  Loading...